Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

my skincare routine / the end of an era


Τα τελευταία χρόνια θα μπορούσε κανείς να πει ότι ήμουν παντρεμένη με τον Κορρέ. Ό,τι αφορούσε το beauty κομμάτι μου είχε την υπογραφή του Κορρέ. Μια λατρεία, μια εμπιστοσύνη, ένας ενθουσιασμός,
όλα στα ύψη. Μαζί θα δεις και κάποια (δύο) προϊόντα άλλων εταιρειών. Όπως είναι λογικό, όμως, και φυσιολογικό, μετά από κάποιο διάστημα χρειαζόμουν μια αλλαγή. Οπότε, θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που μου κρατούσαν συντροφιά κοντά δυόμιση χρόνια... Λίγο επειδή θέλω να μάθετε γι'αυτά και λίγο σαν έναν φόρο τιμής για ό,τι μου προσέφεραν. (Με λες και υπερβολική!)

Εσείς μπορεί να είστε διακοπές σε κάποια ακροθαλασσιά αλλά είπα να το ανεβάσω το άρθρο να σας εμπνεύσω να προσέξετε λίγο παραπάνω την επιδερμίδα σας γιατί κατά πάσα πιθανότητα το πάτε, χωρίς να θέλω να γίνω άδικη, κάπως έτσι: ξύπνημα, αντηλιακό, λάδι, μπάνιο, κρέμα, έξοδος, ύπνος και πάλι από την αρχή. Με την ελπίδα, λοιπόν, ότι δεν θα πάει άπατο το άρθρο και θα του δώσετε λίγη αγάπη, scroll down!





step 1: KORRES Υγρό ζελέ καθαρισμού λευκό τσάι
Οπ! Αυτό το gel έχει παραμείνει στην ρουτίνα μου. Δεν μπορώ να το αποχωριστώ με τί-πο-τα. Είναι ήπιο, καθαρίζει σε βάθος και μυρίζει υπέροχα. Ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος.

step 2: KORRES Τονωτική λοσιόν ρόδι
Βρέχεις ένα δισκίο βαμβακιού (cotton pad) με το προϊόν και το εφαρμόζεις σε όλο το πρόσωπο "σκουπίζοντας" ό,τι έχει ξεφύγει από το ζελέ καθαρισμού. Απομακρύνει ίχνη μακιγιάζ, ρύπους και λιπαρότητα και βοηθάει στην ματ όψη της επιδερμίδας.

Με ένα πάτημα από το προϊόν, εφαρμόζεις σε όλο το πρόσωπο και τα μάτια. Περιέχει βιταμίνη C η οποία βοηθά στην λάμψη και την λείανση των γραμμών.

Ενυδατική αρκετά και βοήθησε πολύ στους μαύρους κύκλους. Για τους μαύρους κύκλους όμως μην περιμένεις θαύματα από μία κρέμα, αν δεν πίνει νερό, δεν κοιμάσαι καλά ή οι κύκλοι σου είναι κληρονομικοί, καλύτερα να στραφείς προς το concealer.

Μια υπέροχη ενυδατική κρέμα η οποία βγαίνει για όλους τους τύπους δέρματος και αφήνει μια απαλή και φρέσκια επιδερμίδα. Στο συν της ότι μυρίζει τέλεια. Εγώ χρησιμοποιούσα για μικτές - λιπαρές επιδερμίδες.

Ένα ακόμη προϊόν που δεν φεύγει με τίποτα από την ρουτίνα μου! Για κάθε μέρα, είναι το ιδανικό αντηλιακό. Είναι ένα προϊόν με την μορφή gel και με μια βελούδινη υφή. Δημιουργεί μία ματ και λεία όψη ενώ παράλληλα σε προστατεύει από κάθε κακιά ακτίνα ήλιου. Για την παραλία, επειδή με βλέπει περισσότερο ο ήλιος, προτιμώ ένα λευκό αντηλιακό γιατί μπλοκάρει πιο δραστικά τις ακτίνες τους ήλιου.

Αυτή η κρέμα είναι μία μάσκα την οποία την εφαρμόζεις αντί της ενυδατικής. Είναι πλούσια και βαριά κρέμα γιατί το έργο της είναι δύσκολο, επανορθώνει την επιδερμίδα σου όσο εσύ κοιμάσαι. Περιέχει βιταμίνη C και υαλουρονικό οξύ, αναπλάθει και ενυδατώνει την επιδερμίδα προσφέροντάς της παράλληλα και λάμψη.




Τι έχεις να προτείνεις εσύ; Γράψε σχόλιο! Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

Απόλαυσε τις διακοπές σου και μην ξεχνάς να προσέχεις το πρόσωπό σου!
φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου