Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

poppy fields forever


Αυτό το φόρεμα, όπως και το μαλλί, συνέβησαν την άνοιξη που μας πέρασε. Προς μεγάλη  μου έκπληξη, αυτό το φόρεμα υπήρχε ακόμα στα Bershka πριν δυο εβδομάδες και είναι πολύ άνετο, πολύ όμορφο και οικονομικό. Σε αυτό το σημείο,
θέλω να συμπληρώσω ότι αν προσθέσεις ένα απλό, παλιακό μπεζ μεσοφόρι (ω ναι, καλά διάβασες), τύπου φόδρα σε μορφή φούστας, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Για μένα καλοκαίρι είναι να βάζεις ένα φόρεμα και να βγαίνεις από το σπίτι. Οπότε φέτος πρόσθεσα διάφορα τέτοια κομμάτια για να ανανεώσω λίγο τα παλιά. Σε περίπτωση που -πολύ κακώς- δεν με ακολουθείς στο instagram από τις 6 Αυγούστου βρίσκομαι στο Λονδίνο όπου κρατάω τον ανηψιό μου. Καταλαβαίνεις, επομένως, ότι εδώ καλοκαιρινά φορεματάκια δεν παίζουν. Ανυπομονώ λοιπόν να γυρίσω στην Ελλάδα να μπω πάλι στα φορεματάκια μου και να κάνω βουτιές... 


OUTFIT DETAILS:
dress: Bershka
shoes: Stradivarius














Αχ αυτό το φλοράλ... Παντού και πάντα. Ξέρεις, τα γνωστά, like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

Πλατσουρίστε και για μένα!
φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου