Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

masks on



Οι κοπέλες από δω είναι δύο μάσκες της εταιρείας ORIGINS η οποία πολύ πρόσφατα ήρθε και στα ελληνικά Sephora. Εγώ τις είχα αγοράσει σε κάποιο ταξίδι στα duty free, bargain σου λέει.
Είχα διαβάσει γι'αυτή την εταιρεία οπότε είπα να τις δοκιμάσω. Ποιον έβλαψαν δυο μασκούλες ακόμα;

ORIGINS ORIGINAL SKIN: Πρόκειται για ήπια καθαριστική και απολεπιστική μάσκα. Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα απομακρύνοντας το ανεπιθύμητο περιεχόμενο των πόρων και απολεπίζει ήπια  αφαιρώντας τα νεκρά κύτταρα και ό,τι άφησε η μέρα πάνω στο πρόσωπο. Κατάλληλο για μικτές και λιπαρές επιδερμίδες, επειδή όμως δεν είναι τόσο έντονη μάσκα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από κανονικές και ξηρές επιδερμίδες πιο αραιά και για λιγότερη ώρα.


ORIGINS DRINK UP INTENSIVE: Με έλαια από αβοκάντο και βερίκοκο, αυτή η μάσκα ενυδατώνει την επιδερμίδα σε βάθος, βοηθώντας την να διατηρεί την υγρασία της. Μπορείς να την αφήσεις και όλο το βράδυ σαν μάσκα νυκτός ή για λίγη ώρα και μετά να την ξεβγάλεις. Η επιδερμίδα μετά είναι λαμπερή και ενυδατωμένη. Η εταιρεία γράφει ότι είναι κατάλληλη για ξηρές και κανονικές επιδερμίδες, αλλά κι εγώ που έχω μικτή (με λιπαρότητα στο ταφ) την χρησιμοποιώ μια χαρά.


Εσύ έχεις να μου προτείνεις κάποια μάσκα; Γράψε σχόλιο για να την δοκιμάσω! Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!


φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου